Виробник човнових двигунів Parsun
Компанія з виробництва човнових моторів Parsun була заснована у 1968 році (Китай). Повне ім'я бренду – Suzhou Parsun Power Machine. Примітним є те, що на фабриці більш ніж 60 000 м² виробляється найбільша кількість моторів у світі та експортується по всьому світу, приблизно 1 800 000 одиниць на рік. Незважаючи на виробництво в Китаї, підприємство вкладає великі кошти для закупівлі професійного обладнання в Японії, Німеччині та Америці. Такий підхід дає змогу відповідати міжнародній системі стандартів якості ISO 9001:2008.
Якщо говорити про безпосередню якість моторів човнів Парсун, то варто відзначити, що кожен мотор проходить попереднє тестування на відповідність параметрам перед відвантаженням партії. А також методом випадкової вибірки деякі моделі відправляють на 500 годинне безперервне тестування у різні умови.
Модельний ряд моторів човнів Парсун: головні відмінності 2-х і 4-х тактних двигунів.
Вибираючи двигун для човна найчастіше першим питанням стає вибір тактності моделі. Які основні відмінності? Що підійде саме під Ваш човен та умови відпочинку? Щиро кажучи, однозначної відповіді серед друзів любителів-професіоналів ніколи не буває, т.к. для кожного рибалки чи спортсмена це індивідуально. Тому в цій статті ми постаралися розібратися, який мотор підійде саме для Ваших цілей.
Головною відмінністю човнових моторів є кількість етапів для завершення робочого циклу, відповідно 2 або 4. Але якщо говорити про екологічність стосовно навколишньої природи, то найкращим вибором буде 4-х тактний двигун. А при продуванні циліндра двотактного двигуна паливні суміші потрапляють у воду.
Порівняльна характеристика моторів човнів Parsun.
Пропонуємо відійти дещо від технічної сторони та звернути більш детальну увагу на характеристики:
- Вага двигуна. Чотирьохтактні двигуни в середньому важать на 5-10 кг, навіть при однаковій кількості кінських сил.
- Прайс. На складання 4-х тактних двигунів виробництво витрачає значно більше часу, ніж на 2-х тактні. Тому витрачений час = ціні.
- Обслуговування. Для правильної роботи двотактних човнових моторів необхідно постійно змішувати бензин та олію у правильних пропорціях. У другому варіанті - бензин заливається в паливний бак і система готова до роботи.
- Рівень шуму. Часто саме цей фактор на чотиритактних моторах відіграє вирішальну роль, вони працюють значно тихіше.
- Витрата. Цей параметр варто розглядати тільки для власників невеликих РИБ-катерів бажаючих придбати двигун потужністю більш ніж 30 к.с.
Такими є основні параметри, які виділили наші фахівці-консультанти, які консультують наших клієнтів у питаннях човнових моторів Парсун, щодня. Якщо у вас ще залишилися питання, ми будемо раді відповісти на них по телефонах зворотного зв'язку.